facebook

SZKOŁA TRENERÓW

Twórz środowisko, które wspiera uczenie
i dzielenie się wiedzą, oraz umożliwia praktykę
w bezpiecznej atmosferze.

Nauczysz się samodzielnie projektować szkolenia, świadomie korzystając z analizy potrzeb szkoleniowych.

Zwiększysz repertuar technik i metod szkoleniowych, dzięki którym szkolenia, które prowadzisz, będą jeszcze bardziej angażujące.

Nauczysz się reagować na trudne sytuacje szkoleniowe dzięki lepszemu rozumieniu etapów procesu grupowego i jego wpływu na przebieg szkolenia.

Karolina Chmiel

Consultant of Professional Development, Coach

karolina.chmiel@wszechnica.uj.pl
+48 519 516 493

Nie wiesz, czy Szkoła Trenerów jest dla Ciebie?

Masz pytania lub wątpliwości? Sprawdź dostępne terminy i umów się na bezpłatną konsultację!

Terminy i program
Szkoły Trenerów

Sprawdź, kiedy rozpocznie się najbliższa edycja.

Promocja!

Szkoła Trenerów

7 0007 600 (+23% VAT)

Zapisując się zapłacisz zaliczkę 700 netto
SKU: Brak danych Kategoria:

Zasady przyznawania rabatu:

  • Jesteś absolwentem Wszechnicy UJ? Zapłacisz 5% mniej od aktualnie obowiązującej ceny. Zaznacz odpowiednie pole w formularzu zamówienia.
  • Cena zniżkowa 7000 zł (+23% VAT) obowiązuje do 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Masz pytania?
Chętnie pomożemy!

Karolina Chmiel
Consultant of Professional Development, Coach
karolina.chmiel@wszechnica.uj.pl
+48 519 516 493
Cena szkolenia obejmuje:
  • 104 godziny szkolenia (13 dni);
  • Komplet materiałów szkoleniowych w wersji papierowej lub elektronicznej;
  • Lunch oraz poczęstunek w trakcie przerw kawowych;
  • Zaświadczenie o ukończeniu Szkoły Trenerów.
Informacje organizacyjne:

Lokalizacja:

Kraków, ul. Starowiślna 13

Biuro Wszechnicy UJ

Czas:

Zajęcia odbywają się od 9:00 do 16:30.

Szkoła Trenerów wyposaża w uniwersalne kompetencje,
możliwe do zastosowania w wielu obszarach.

Dowiesz się, jak świadomie korzystać z analizy potrzeb, by ustalać adekwatne cele szkoleniowe.

Nauczysz się samodzielnie projektować i prowadzić szkolenia, stosując zestaw angażujących metod.

Zrozumiesz istotę procesu grupowego oraz konieczność jego uwzględniania w planowaniu i realizacji szkoleń.

Będziesz adekwatnie stosować standardowe metody i techniki szkoleniowe.

Nauczysz się elastycznie reagować w różnych sytuacjach szkoleniowych.

Nie czekaj dłużej!

Szkoła Trenerów to propozycja zarówno dla początkujących trenerów, jak i wewnętrznych ekspertów szukających nowych możliwości rozwoju.

nasz zespół trenerów

Absolwent o Szkole

“W styczniu 2024 ukończyłam Szkołę Trenerów Wszechnicy UJ. Plusy szkolenia: merytoryka, duże doświadczenie trenerów, ciekawa forma prowadzenia warsztatów, kompletny program, dobra organizacja. Minusów: nie ma. Szczerze mogę polecić to szkolenie wszystkim zainteresowanym. Jest to doskonała inwestycja! ”

Agnieszka Kieliszek-Korczyńska,

- Kierownik Działu Zakupów, Konsultant, Trener

Kliknij tutaj
Absolwent o szkole:

“Jestem nauczycielem akademickim od 17 lat, jestem też też trenerem. Absolutnie bezcenne doświadczenie, głęboka moja wdzięczność, wiedza którą tu zdobyłam, doświadczenie i ludzie których tu poznałam to jest było bardzo ważne.”

Marta Janina Kuklo

- nauczyciel akademicki, mediator

YouTube video
Absolwent o Szkole:

„W bezpiecznych warunkach mogłam sobie pewne rzeczy przećwiczyć, wiem dużo więcej, pójdę na kolejne szkolenie na kolejne spotkanie z moim pracodawcą, bardziej pewna siebie.”

Irmina Masiuda,

- coach, mentor, consultant

YouTube video
Previous slide
Next slide

Program szkolenia

Nasz program został starannie przygotowany, by z każdym modułem
zwiększać poziom zaangażowania uczestników.

Moduł I

Wprowadzenie w rolę trenera

Moduł II

Kompetencje podstawowe

Moduł III

Budowanie programu szkolenia

Moduł IV

Realizacja szkolenia i dynamika grupy

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Udział w Szkole Trenerów to szansa na uporządkowanie i usystematyzowanie wiedzy, a także okazja do uzyskania feedbacku (ze strony prowadzących oraz grupy). Uczestnicy przechodzą przez wszystkie etapy szkolenia, od diagnozy po ewaluację, co umożliwia im porównanie doświadczeń ze swojej praktyki z nowo zdobytą wiedzą i umiejętnościami.

Cechuje je różnorodność. Na szkoleniu są obecne takie formy, jak: miniwykłady, dyskusje, praca w małych grupach, praca z kamerą. Uczestnicy biorą w nich aktywny udział. Krok po kroku angażują się w stosowanie poznawanych metod i technik pracy, stopniowo przejmując odpowiedzialność za prowadzenie fragmentów szkolenia.

Po zakończeniu programu uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Widnieją na nim informacje o liczbie godzin szkolenia, celach i charakterystyce programu, a także omawianych obszarach tematycznych. W tym momencie, na rynku polskim, jest to wystarczający dokument, potwierdzający kompetencje i gotowość do pracy w zawodzie.

Szkoła Trenerów w pierwszej kolejności przygotowuje do prowadzenia “szkoleń miękkich”, gdzie uzyskiwane przez uczestników umiejętności są mniej konkretnej, trudniej mierzalne. Trener w większym stopniu angażuje grupę do aktywnej pracy i dąży do zmiany ich postawy. Osoby, które prowadzą szkolenia twarde, są mile widziane na Szkole Trenerów, ale mając świadomość, że wielu zdobytych umiejętności nie zastosują w swojej praktyce, ponieważ nie jest to tam niezbędne, a często nawet możliwe.

Co nas wyróżnia?

Szkoła Trenerów przygotuje cię do samodzielnego zaprojektowania,
zrealizowania i przeprowadzenia ewaluacji szkolenia.

Aktywny udział uczestników – samodzielne stosowanie poznawanych metod i technik pracy, stopniowe przejmowanie odpowiedzialności za prowadzenie fragmentów szkolenia.

Autorski profil kompetencji trenerskich dostosowany do Polskiej Ramy kwalifikacji, który jest podstawą dla zdefiniowana efektów uczenia się w Szkole Trenerów.

Doświadczenie prowadzących w obszarze szkoleń dla trenerów i szkoleń dla biznesu.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

ACSTH, MODUŁY I-I

Moduł I

Czas trwania: 4 dni /34h

Fundamenty i założenia profesjonalnego coachingu

  • Podstawowe założenia coachingu;
  • Umiejętności komunikacyjne coacha;
  • Struktura rozmowy coachingowej;
  • Zawieranie kontraktu i definiowanie rezultatów sesji;
  • Wykorzystanie wyobraźni i zmiany perspektywy;
  • Wprowadzenie w profil kompetencji ICF;
  • Formułowanie pytań coachingowych.

Moduł II

Czas trwania: 4 dni /34h

Coaching planowania i tworzenia rozwiązań

  • Wyznaczanie priorytetów;
  • Planowanie i zarządzanie czasem;
  • Wspieranie twórczości i projektowania rozwiązań;
  • Wewnętrzny krytyk i poszukiwanie wsparcia;
  • Mistrzostwo i wspieranie wytrwałości w uczeniu się;
  • Długofalowa relacja coachingowa.

Moduł III

Czas trwania: 4 dni /34h

Coaching wartości i samoświadomości

  • Odkrywanie i doświadczanie wartości;
  • Kulturowy i społeczny aspekt wartości;
  • Pogłębianie motywacji i praca ze strategiami motywowania siebie;
  • Stawianie wyzwań i prowokowanie;
  • Radzenie sobie z obiekcjami.

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni /34h

Integracja – wielopoziomowe budowanie sukcesu

  • Doskonalenie i integracja umiejętności;
  • Rozpoznawanie kompetencji coachingowych; przygotowanie do dalszej pracy rozwojowej i certyfikacji;
  • Projektowanie własnej praktyki coachingowej;
  • Rozpoznawanie potrzeb i preferencji klientów;
  • Wspieranie klientów w definiowaniu i docenianiu sukcesu życiowego/zawodowego.

SZKOŁA TRENERÓW, MODUŁY I-IV

Moduł I

Czas trwania: 2 dni | 16 h

WPROWADZENIE W ROLĘ TRENERA

  • Różnice między szkoleniem a innymi formami pracy;
  • Rola trenera i analiza własnego potencjału w jej budowaniu;
  • Sytuacja uczących się osób dorosłych;
  • Organizacja środowiska wspierającego uczenie się;
  • Podstawy umiejętności określania celów szkoleniowych;
  • Planowanie indywidualnego rozwoju uczestników;

Moduł II

Czas trwania: 4 dni | 32 h

KOMPETENCJE PODSTAWOWE

  • Aktywne słuchanie, parafrazowanie i podsumowywanie;
  • Zadawanie pytań i prowadzenie dyskusji;
  • Budowanie klarownych, ustrukturyzowanych wypowiedzi;
  • Udzielanie informacji zwrotnej;
  • Świadoma autoprezentacja w szkoleniach i wystąpieniach publicznych;
  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji;

Moduł III

Czas trwania: 3 dni | 24 h

BUDOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA

  • Przegląd różnorodnych metod i technik szkoleniowych;
  • Definiowanie celów szkolenia;
  • Dopasowanie metod szkoleniowych do celów i specyfiki grupy;
  • Tworzenie programu szkolenia i planowanie czasu;
  • Organizacyjne i techniczne aspekty prowadzenia szkoleń;
  • Metody ewaluacji szkoleń;
  • Tworzenie programu własnego szkolenia (praca warsztatowa);

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni | 32 h

REALIZACJA SZKOLENIA I DYNAMIKA GRUPY

  • Wskazówki istotne w prowadzeniu różnych form pracy szkoleniowej;
  • Obserwacja procesu grupowego;
  • Oddziaływanie na wybrane elementy funkcjonowania grupy;
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach szkoleniowych;
  • Ocena postępów jakie dokonały się w trakcie kursu, ocena stopnia realizacji indywidualnych celów oraz planowanie dalszego rozwoju w roli trenera.

SZKOŁA TRENERÓW, MODUŁY I-IV

Moduł I

Czas trwania: 2 dni | 16 h

WPROWADZENIE W ROLĘ TRENERA

  • Różnice między szkoleniem a innymi formami pracy;
  • Rola trenera i analiza własnego potencjału w jej budowaniu;
  • Sytuacja uczących się osób dorosłych;
  • Organizacja środowiska wspierającego uczenie się;
  • Podstawy umiejętności określania celów szkoleniowych;
  • Planowanie indywidualnego rozwoju uczestników;

SZKOŁA TRENERÓW, MODUŁY I-IV

Moduł II

Czas trwania: 4 dni | 32 h

KOMPETENCJE PODSTAWOWE

  • Aktywne słuchanie, parafrazowanie i podsumowywanie;
  • Zadawanie pytań i prowadzenie dyskusji;
  • Budowanie klarownych, ustrukturyzowanych wypowiedzi;
  • Udzielanie informacji zwrotnej;
  • Świadoma autoprezentacja w szkoleniach i wystąpieniach publicznych;
  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji;

SZKOŁA TRENERÓW, MODUŁY I-IV

Moduł III

Czas trwania: 3 dni | 24 h

BUDOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA

  • Przegląd różnorodnych metod i technik szkoleniowych;
  • Definiowanie celów szkolenia;
  • Dopasowanie metod szkoleniowych do celów i specyfiki grupy;
  • Tworzenie programu szkolenia i planowanie czasu;
  • Organizacyjne i techniczne aspekty prowadzenia szkoleń;
  • Metody ewaluacji szkoleń;
  • Tworzenie programu własnego szkolenia (praca warsztatowa);

SZKOŁA TRENERÓW, MODUŁY I-IV

Moduł IV

Czas trwania: 4 dni | 32 h

REALIZACJA SZKOLENIA I DYNAMIKA GRUPY

  • Wskazówki istotne w prowadzeniu różnych form pracy szkoleniowej;
  • Obserwacja procesu grupowego;
  • Oddziaływanie na wybrane elementy funkcjonowania grupy;
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach szkoleniowych;
  • Ocena postępów jakie dokonały się w trakcie kursu, ocena stopnia realizacji indywidualnych celów oraz planowanie dalszego rozwoju w roli trenera.

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.