facebook

Pomagamy budować zdrowe organizacje

Zdrowa organizacja wnosi wartość zachowując równowagę w wymianie z otoczeniem. Dostarcza ludziom wsparcia i ​
autorytetu, dostrzega i reaguje na zmiany zachodzące w ​
środowisku oraz potrafi przygotować się na przyszłość.

Wydarzenia rozwojowe

Zapraszamy na nasze bezpłatne wydarzenia rozwojowe online.

Poniżej także artykuły, w których dzielimy się wiedzą i spostrzeżeniami. 

Kultura uczenia się

Jednym z etapów ewolucji roli specjalisty L&D jest odejście od wizerunku dostawcy zewnętrznych usług rozwojowych na rzecz architekta wewnętrznych procesów uczenia się. Aby być w stanie zwinnie adaptować się do ciągłych zmian i rozwijać się zgodnie z wyznaczonymi priorytetami organizacja musi posiadać zdolność samodzielnego uczenia się.

Czytaj więcej »

Strategia Learning&Development

Wielu specjalistów L&D stoi przed wyzwaniem wdrożenia całościowej polityki rozwojowej w ich organizacjach. Kryje się za tym potrzeba realizacji uporządkowanych i zaplanowanych działań, które będą brać pod uwagę zarówno perspektywę pracowników jak i cele firmy.

Czytaj więcej »
grupa ludzi w biurze, przy pracy w kolorowych ubraniach

Cykl wydarzeń Learning & Development Network

Międzynarodowy Tydzień Facylitacji to coroczny cykl wydarzeń pod patronatem The International Association of Facilitators, promujących idę facylitacji. W tym roku skupiamy się na kompetencjach – poniżej znajdziesz ścieżki tematycznie. Wspólnie z naszymi Absolwentami zapraszamy na bezpłatne wydarzenia. 

Czytaj więcej »

Artykuły i narzędzia

Poszerz horyzonty i zainspiruj się. Zapoznaj się z aktualną wiedzą dotyczącą zarządzania, komunikacji, facylitacji i coachingu.

Rozmyte zdjęcie grupy osób idącej chodnikiem
Coach

Razem czy osobno? Cena indywidualizmu

Nie licząc roweru, transport publiczny jest najlepszym środkiem komunikacji. Publiczny, dostępny dla większości, z definicji dość egalitarny, poza tym relatywnie ekologiczny i tani. Możemy tam

Czytaj >>
Młoda kobieta z okularami i notatnikiem w dłoni, siedząca na krześle
Menedżer

Jak zostać dobrym managerem?

To pytanie z pewnością zadaje sobie każda osoba awansująca do roli kierowniczej w swojej organizacji. Kłopot z odpowiedzią może polegać przede wszystkim na tym, że

Czytaj >>
Trzy rozmawiające ze sobą osoby
Menedżer

Po co managerowi kompetencje facylitatorskie?

Od wzmocnienia zespołowego zaangażowania po wydajne rozwiązywanie problemów, kompetencje facylitatorskie stają się niezbędnym narzędziem dla nowoczesnych liderów. Czy zastanawialiście się, jak takie umiejętności mogą przekształcić

Czytaj >>
Kobieta siedząca na krześle, z delikatnym uśmiechem na ustach, trzymająca notatnik.
Coach

Rodzaje coachingu

Coaching w Polsce naprzemiennie cieszy się dużą popularnością oraz złą sławą. Niezależnie od aktualnie trwającej fazy cały czas się rozwija, a osób chcących kształcić się

Czytaj >>
Coach

Coaching jako źródło motywacji

Stosowanie metody coachingowej skłania do refleksji na temat różnych obszarów motywacji. Pojawiają się pytania: „Co motywuje klienta do udziału w sesji”?, „Co motywuje do zmiany”?

Czytaj >>
Coach

Coaching z perspektywy systemowej

Jakiś czas temu prowadziłem coaching z jedną z osób zarządzających dużym przedsiębiorstwem. Zostałem zaproszony do poprowadzenia paru sesji, dotyczących roli coacha w organizacji. Spotkania były

Czytaj >>
HR

Strategia Learning & Development w akcji

„Widz jest nieodłączną częścią spektaklu kinowego”[1], analogicznie pracownik jest integralnym elementem polityki i strategii learning and development. Gdybyśmy wyobrazili sobie, że dział L&D jest studiem

Czytaj >>
grupa kobiet w nowoczesnej przestrzeni biurowej
Kurs wideo online

Rozwiązywanie problemów w pracy

Wyobraź sobie grupę pracowników, którzy współpracują w pełnej zgodzie i harmonii. Klienci są zadowoleni i wszystko działa jak w dobrze naoliwionej maszynie. Żadnych napięć. Żadnych

Czytaj >>
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.