III konferencja Ucząca się Organizacja
Konferencja Ucząca się Organizacja jest corocznym wydarzeniem Wszechnicy UJ organizowanym, aby promować wartościowe metody pracy i dobre praktyki służące budowaniu uczącej się organizacji.
Konferencja tworzy przestrzeń do dialogu na temat kwestii ważnych dla funkcjonowania współczesnych firm. Wspólnie z ekspertami oraz praktykami odpowiadającymi za politykę w organizacjach rozmawiamy o wyzwaniach, z jakimi mierzą się, pokazujemy sprawdzone rozwiązania, dyskutujemy o najciekawszych praktykach. W programie konferencji przewidziane są wystąpienia ekspertów polskich i międzynarodowych, case study, dyskusje z praktykami HR.
Wydarzenie dedykowane jest przedstawicielom kadry menedżerskiej, członków zarządu oraz działów personalnych.
Umiejętność motywowania i inspirowania ludzi jest jednym z czynników warunkujących efektywność organizacji, a jednocześnie wyznacznikiem prawdziwego przywództwa. Doświadczenia coraz większej liczby firm pokazują, że kultura organizacyjna wspierająca zaufanie i autentyczność istotnie wpływa na zaangażowanie pracowników.
Podczas III Konferencji Ucząca się Organizacja zaprosiliśmy do rozmowy na temat angażującego i autentycznego przywództwa zarówno w aspekcie refleksji nad własnym stylem zarządzania jak również kulturą zarządzania w organizacjach.
Udział w konferencji pozwolił odpowiedzieć na pytania:
Swoimi doświadczeniami podzielili się, m.in.:
9:00 - 16:00
„Przywództwo w praktyce” – jak być angażującym menedżerem, czyli innowacyjne szkolenie menedżerskie z wykorzystaniem metody Re-Aktor.
Monika Gąsienica Konsultant organizacyjny, trener, facylitator, Wszechnica UJ
9:00 - 16:00
Znaczenie dynamiki grupowej w pracy menedżera
Iwona Sołtysińska Dyrektor ds. Rozwoju Wszechnicy UJ, konsultant organizacji, trener, coach, facylitator
Magdalena Pęcak Konsultant ds. projektów rozwojowych, trener, facylitator, coach, Wszechnica UJ
Konferencja odbyła się
26 kwietnia 2017
w w Międzynarodowym Centrum Kultury
przy Rynku Głównym 25 w Krakowie.
Najbliższe miejsca parkingowe: