facebook

Pomagamy budować zdrowe organizacje

Zdrowa organizacja wnosi wartość zachowując równowagę w wymianie z otoczeniem. Dostarcza ludziom wsparcia i ​
autorytetu, dostrzega i reaguje na zmiany zachodzące w ​
środowisku oraz potrafi przygotować się na przyszłość.

Wydarzenia rozwojowe

Nasza oferta obejmuje zarówno indywidualne programy
rozwojowe jak i szkolenia skrojone dla biznesu.

Kultura uczenia się

Jednym z etapów ewolucji roli specjalisty L&D jest odejście od wizerunku dostawcy zewnętrznych usług rozwojowych na rzecz architekta wewnętrznych procesów uczenia się. Aby być w stanie zwinnie adaptować się do ciągłych zmian i rozwijać się zgodnie z wyznaczonymi priorytetami organizacja musi posiadać zdolność samodzielnego uczenia się.

Czytaj więcej »

Strategia Learning&Development

Wielu specjalistów L&D stoi przed wyzwaniem wdrożenia całościowej polityki rozwojowej w ich organizacjach. Kryje się za tym potrzeba realizacji uporządkowanych i zaplanowanych działań, które będą brać pod uwagę zarówno perspektywę pracowników jak i cele firmy.

Czytaj więcej »
grupa ludzi w biurze, przy pracy w kolorowych ubraniach

Cykl wydarzeń Learning & Development Network

Międzynarodowy Tydzień Facylitacji to coroczny cykl wydarzeń pod patronatem The International Association of Facilitators, promujących idę facylitacji. W tym roku skupiamy się na kompetencjach – poniżej znajdziesz ścieżki tematycznie. Wspólnie z naszymi Absolwentami zapraszamy na bezpłatne wydarzenia. 

Czytaj więcej »

Artykuły i narzędzia

Poszerz horyzonty i zainspiruj się. Zapoznaj się z aktualną wiedzą dotyczącą zarządzania, komunikacji, facylitacji i coachingu.

Coach

Coaching jako źródło motywacji

Stosowanie metody coachingowej skłania do refleksji na temat różnych obszarów motywacji. Pojawiają się pytania: „Co motywuje klienta do udziału w sesji”?, „Co motywuje do zmiany”?

Czytaj >>
Coach

Coaching z perspektywy systemowej

Jakiś czas temu prowadziłem coaching z jedną z osób zarządzających dużym przedsiębiorstwem. Zostałem zaproszony do poprowadzenia paru sesji, dotyczących roli coacha w organizacji. Spotkania były

Czytaj >>
HR

Strategia Learning & Development w akcji

„Widz jest nieodłączną częścią spektaklu kinowego”[1], analogicznie pracownik jest integralnym elementem polityki i strategii learning and development. Gdybyśmy wyobrazili sobie, że dział L&D jest studiem

Czytaj >>
grupa kobiet w nowoczesnej przestrzeni biurowej
Kurs wideo online

Rozwiązywanie problemów w pracy

Wyobraź sobie grupę pracowników, którzy współpracują w pełnej zgodzie i harmonii. Klienci są zadowoleni i wszystko działa jak w dobrze naoliwionej maszynie. Żadnych napięć. Żadnych

Czytaj >>
Menedżer

Jak zbudować autorytet wśród pracowników?

Ugruntowany autorytet wśród zespołu, którym się zarządza, znacznie ułatwia wspólną pracę. Autorytet buduje zaufanie, lojalność i zaangażowanie. Wydaje się, że umiejętność zbudowania pozycji w zespole

Czytaj >>
Coach

Jak przebiega proces coachingowy ?

Coaching można rozumieć jako metodę wspierania rozwoju stanowiącą odrębną, świadczoną przez profesjonalistów usługę. W takim rozumieniu można mówić o byciu coachem jako o pełnieniu pewnej

Czytaj >>
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.    Polityka prywatności   
Zgoda

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego