facebook

Pomagamy budować zdrowe organizacje

Zdrowa organizacja wnosi wartość zachowując równowagę w wymianie z otoczeniem. Dostarcza ludziom wsparcia i ​
autorytetu, dostrzega i reaguje na zmiany zachodzące w ​
środowisku oraz potrafi przygotować się na przyszłość.

Wydarzenia rozwojowe

Zapraszamy na nasze bezpłatne wydarzenia rozwojowe online.

Poniżej także artykuły, w których dzielimy się wiedzą i spostrzeżeniami. 

Myślenie wizualne podczas spotkań: inspiracja dla liderów

Przyszłość nie wydarza się sama – możemy ją kształtować. Ale jak rozmawiać o trendach i nadchodzących zmianach w sposób, który angażuje i inspiruje do działania?Facylitacja wzbogacona o myślenie wizualne zwiększa efektywność spotkań biznesowych, ułatwia zrozumienie kluczowych informacji i pobudza kreatywne myślenie.

Czytaj więcej »

Jak budować pozycję L&D w organizacji

Trudno znaleźć idealny przepis na budowanie pozycji L&D, który sprawdziłby się w każdej firmie. Zbyt wiele zależy tu bowiem od kontekstu organizacji, jej potrzeb, sposobu postrzegania rozwoju, autoryzacji działań L&D przez biznes, budżetu rozwojowego. Czynniki, od których zależą możliwości działania L&D można mnożyć.

Czytaj więcej »

Trudne sytuacje w pracy specjalisty L&D

Wielu specjalistów L&D doświadcza zawodowej samotności. Rzadko bowiem mają wokół siebie osoby, które rozumieją istotę dylematów, z którymi mierzy się L&D. Po prostu nie ma kogo zapytać o radę. Nie ma z kim porozmawiać o wątpliwościach. Brakuje partnera do odbicia myśli i współmyślenia.

Czytaj więcej »
Ludzie w biurze, dyskutujący o pracy

Z czego i jak szkolić menedżerów?

W roli menedżerskiej, jak w soczewce, skupiają się dziś różne i konkurencyjne wobec siebie oczekiwania. Menedżerowie muszą integrować potrzeby klientów, pracowników i przełożonych. Dostosowywać się do zmian środowiska. Zarządzać w nowych, hybrydowych warunkach. Do tego dochodzi duża liczba zadań i mierzenie się z przeciążeniem.

Czytaj więcej »

Kultura uczenia się

Jednym z etapów ewolucji roli specjalisty L&D jest odejście od wizerunku dostawcy zewnętrznych usług rozwojowych na rzecz architekta wewnętrznych procesów uczenia się. Aby być w stanie zwinnie adaptować się do ciągłych zmian i rozwijać się zgodnie z wyznaczonymi priorytetami organizacja musi posiadać zdolność samodzielnego uczenia się.

Czytaj więcej »

Artykuły i narzędzia

Poszerz horyzonty i zainspiruj się. Zapoznaj się z aktualną wiedzą dotyczącą zarządzania, komunikacji, facylitacji i coachingu.

Trzy rozmawiające ze sobą osoby
Menedżer

Po co managerowi kompetencje facylitatorskie?

Od wzmocnienia zespołowego zaangażowania po wydajne rozwiązywanie problemów, kompetencje facylitatorskie stają się niezbędnym narzędziem dla nowoczesnych liderów. Czy zastanawialiście się, jak takie umiejętności mogą przekształcić

Czytaj >>
Kobieta siedząca na krześle, z delikatnym uśmiechem na ustach, trzymająca notatnik.
Coach

Rodzaje coachingu

Coaching w Polsce naprzemiennie cieszy się dużą popularnością oraz złą sławą. Niezależnie od aktualnie trwającej fazy cały czas się rozwija, a osób chcących kształcić się

Czytaj >>
Coach

Coaching jako źródło motywacji

Stosowanie metody coachingowej skłania do refleksji na temat różnych obszarów motywacji. Pojawiają się pytania: „Co motywuje klienta do udziału w sesji”?, „Co motywuje do zmiany”?

Czytaj >>
Coach

Coaching z perspektywy systemowej

Jakiś czas temu prowadziłem coaching z jedną z osób zarządzających dużym przedsiębiorstwem. Zostałem zaproszony do poprowadzenia paru sesji, dotyczących roli coacha w organizacji. Spotkania były

Czytaj >>
HR

Strategia Learning & Development w akcji

„Widz jest nieodłączną częścią spektaklu kinowego”[1], analogicznie pracownik jest integralnym elementem polityki i strategii learning and development. Gdybyśmy wyobrazili sobie, że dział L&D jest studiem

Czytaj >>
grupa kobiet w nowoczesnej przestrzeni biurowej
Kurs wideo online

Rozwiązywanie problemów w pracy

Wyobraź sobie grupę pracowników, którzy współpracują w pełnej zgodzie i harmonii. Klienci są zadowoleni i wszystko działa jak w dobrze naoliwionej maszynie. Żadnych napięć. Żadnych

Czytaj >>
Coach

Jak przebiega proces coachingowy ?

Coaching można rozumieć jako metodę wspierania rozwoju stanowiącą odrębną, świadczoną przez profesjonalistów usługę. W takim rozumieniu można mówić o byciu coachem jako o pełnieniu pewnej

Czytaj >>

wszechnica
uniwersytetu
jagiellońskiego

Projektujemy i realizujemy różnorodne sesje i warsztaty facylitowane dopasowane do potrzeb organizacji: 

  • sesje strategiczne,
  • sesje kreatywne,
  • sesje wymiany wiedzy i doświadczeń, 

Realizujemy szkolenia dla określonych przez organizację grup pracowników, głownie dla:

  • trenerów zainteresowanych poszerzeniem swoich kompetencji i rozwojem w roli wewnętrznych facylitatorów,
  • menedżerów chcących korzystać z umiejętności facylitacyjnych podczas prowadzenia spotkań ze swoimi zespołami,
  • koordynatorów projektów zainteresowanych usprawnieniem zespołowego planowania i podziału zadań podczas wspólnych spotkań,
  • scrum masterów, którzy szukają sposobów na zwiększenie zaangażowania członków zespołów w realizację zadań.
 
Pracujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.